SPORT

|

Ionut Rada a plecat la arabi !






Fundasul central  al echipei Steaua Bucuresti Ionut Rada a semnat cu echipa din Emiratele Arabe Unite  , Al Nassr Dubai  un contract pe un an si jumatate.El a declarat ca este foarte fericit de perfectarea acestui transfer si ca si-ar dori sa primeasca o medalie de campion in cazul in care Steaua va iesi campioana


Dan Petrescu: "Sper să iau decizia cea mai bună, am mai multe oferte!"








"E greu să vorbesc după MM, el este mult mai coerent după mine. Eu mă despart de echipă, trebuie să iei decizii ca antrenor, ca om trebuie să iei decizii. Rămân cu acest mic regret că nu am câştigat Cupa României, dar nu se ştie niciodată, într-o zi poate mă voi întoarce. Din motive personale am luat decizia de a ne despărţi. Acest lucru trebuie să-l fac cu acest club minunat. N-am ce să reproşez nimănui în aceşti trei ani şi trei luni. Au fost momente grele. Le mulţumesc jucătorilor, îl contrazic puţin pe MM, nu se pierde o parte importantă din club, jucătorii sunt cei mai importanţi. Sper să primesc şi eu o medalie la sfârşitul anului. Exact ca Mara anul trecut. Rămân fanul Unirii Urziceni. Sunt mai multe cluburi interesate acum, trebuie să iau o decizie bună pentru mine", declaratia Dan Petrescu la  conferinţă de presă prin care confirma despartirea de Unirea Urziceni !



Dan Petrescu nu mai este antrenorul Unirii Urziceni !











Dan Petrescu ,antrenorul care a obtinut  cea mai mare performanta cu o echipa romaneasca de club in Liga Campionilor la fotbal si-a reziliat contractul cu Unirea Urziceni .Destinatia sa viitoare o vom afla in zilele urmatoare , la capitolul zvonuri fiind  doua echipe din Rusia , Dinamo Moscova (prima liga) si Kuban Krasnodar (liga a doua) sau  va ramane in Romania la Dinamo Bucuresti !







0 comentarii: